NETRADICINĖ LIETUVIŲ KALBOS PAMOKA: IŠVYKA Į VILNIAUS NACIONALINĘ M. MAŽVYDO BIBLIOTEKĄ

Vasario 26 d. 3 ir 4 klasės mokiniai vyko į Vilniaus Nacionalinę M. Mažvydo biblioteką, kurioje dalyvavo projekto „Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms 2019 – 2020 m. m.“ veiklose. Mokiniai susipažino su bibliotekos erdvėmis, rinko informaciją, fotografavo įsimintiniausias vietas bibliotekoje, skaitė ir pristatė pasirinktą knygą, apžiūrėjo dailės kūrinių parodą „Bėgimas su vilkais“. Edukacijos pabaigoje mokiniai, susėdę ratu dalijosi įspūdžiais, diskutavo apie knygų įvairovę, skaitymo naudą. 

Gimnazija dalyvauja projekte „Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms 2019-2020 m. m.“ Programą ,,Tyrinėjimo menas“ įgyvendina Britų taryba ir asociacija „Kūrybinės jungtys“. Projektas yra Britų tarybos kultūrinių ryšių programos, vykdomos visose trijose Baltijos šalyse, dalis. Įkurtame „Mokytojų klube“ vyksta mokymai: integruotų pamokų kūrimas netradicinėse aplinkose, diskutuojama, kaip į ugdymo procesą įtraukti kūrybinę veiklą, skatinančią tyrinėti, mąstyti, reflektuoti, ieškoma įkvėpimo šaltinių, bandoma kurti interaktyvias veiklas muziejuje įvairių amžiaus grupių ir net kultūrų atstovams. Mokytojai  išbandę kritinio mąstymo ir kūrybiškumo metodą muziejaus bibliotekoje, pasisėmę naujų idėjų, nutarė pravesti lietuvių kalbos pamoką netradicinėje erdvėje.  

Vasario 26 d. siekiant paskatinti skaitančius vaikus buvo organizuota 3 ir 4 klasių mokiniams išvyka į Vilniaus Nacionalinę M. Mažvydo biblioteką. Mokiniai susipažino su M. Mažvydo bibliotekos erdvėmis, rinko informaciją, fotografavo įsimintiniausias vietas netradicinėje erdvėje, aiškinosi, kas buvo M. Mažvydas, kodėl ši biblioteka pavadinta jo vardu, kiek knygų yra bibliotekoje. Bibliotekos Vaikų skyriuje mokiniai skaitė ir pristatė pasirinktas knygas. Užsiėmimo pabaigoje vaikai apžiūrėjo dailės kūrinių parodą „Bėgimas su vilkais“.

Džiaugiamės, kad mokiniai buvo aktyvūs, dalijosi įspūdžiais, daug diskutavo apie knygų įvairovę, skaitymo naudą, atliko kūrybines užduotis. Ši veikla paskatino ugdyti mokinių XXI–ojo amžiaus gebėjimus (kūrybiškumą ir kritinį mąstymą, gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti). Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Jolanta Pašutienė