Vykdomi projektai 2020-2021 m. m.
- Projektas „Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 (finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis).
Vykdymo trukmė – 2019-2022 m.
- Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3 – CPVA_V_704-02-0001).
Vykdymo trukmė – 2017-2020 m.
Tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.
Uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.
Projekto metu gimnazija bus aprūpinta gamtos ir technologinių mokslų (GTM) mokymo priemonių bei įrangos komplektais pagal mokinių skaičių.
Tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius mokyklose.
- Projektas „Mokomės bendrauti“, tarptautinė programa ,,Obuolio draugai”
Vykdymo trukmė – 2020-2021 m. m.
Tikslas – tobulinti jau turimus bei padėti vaikui įgyti naujų sunkumų įveikimo bei socialinių gebėjimų.
Uždaviniai – suvokti ir kalbėti apie jausmus; mokyti: pasakyti tai, ką nori pasakyti; susidraugauti ir išsaugoti draugystę; mokyti kreiptis pagalbos ir padėti aplinkiniams; įveikti vienišumą, atstūmimą, patyčias; lengviau išgyventi pasikeitimus ir netektis.
Dalyviai – 3 klasės mokiniai
- Tarptautinis švietimo įstaigų bendruomenių ekologinio – socialinio švietimo projektas ,,Saulėto oranžinio traukinio kelionė”.
Vykdymo trukmė – 2019 m. rugsėjis – 2020 m. lapkritis.
Tikslas – tobulinti ekologinio švietimo projekto ,,Saulėto oranžinio traukinio kelionė“ dalyvių, Lietuvos Respublikos ir užsienio šalių švietimo įstaigų bendruomenių, pažinimo ir gamtamokslinę kompetencijas įgyvendinant projekto uždavinius ir skatinti jų partnerystę.
Uždaviniai:
- Suteikti vaikui pažinimo džiaugsmą auginant moliūgus bei egzotinius augalus nuo sėklytės iki brandaus augalo kartu su pedagogu ir (ar) bendruomenės nariais.
- Efektyvinti pedagogų ir šeimos partnerystę bei bendradarbiavimą organizuojant ugdomąją veiklą.
- Puoselėti vaiko dvasines, kūrybines galias, ugdyti jo gamtojautą, pagarbą gyvybei ir dvasingumą, ekologinę savimonę, sveiką gyvenseną, padėti vaikui pajusti gamtos vientisumą ir harmoniją globojant gamtą, auginant ir tyrinėjant augalus.
- Prisidėti prie žaliųjų ugdymo(-si) erdvių kūrimo ir plėtotės švietimo įstaigų aplinkoje skatinant pažinti artimiausią aplinką ir ją kūrybiškai naudoti ugdymo procese.
- Skatinti Lietuvos Respublikos ir užsienio šalių švietimo įstaigų bendravimą ir bendradarbiavimą, siekiant geresnės ugdymo kokybės, dalintis įspūdžiais, patirtimi.
Dalyviai – priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai ir 1-4 klasių mokiniai.
- Projektas „Sveikas ir aktyvus gyvenimo būdas“. Projektas finansuojamas 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemone 08.4.2-ESFA-K-629 „Bendradarbiavimo skatinimas sveikatos netolygumų mažinimo srityje“.
Vykdymo trukmė – 2014–2020 m. m.
Tikslas – skatinti vaikų ir paauglių iki 18 metų amžiaus sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.
Uždavinys – įgyvendinti sveikos gyvensenos principus ugdančias veiklas vaikams ir paaugliams iki 18 metų.
Projekto veiklos: švietėjiškų
ir informacinių sveiko ir aktyvaus gyvenimo būdо veiklų organizavimas; sveikos
gyvensenos principus ugdančių veiklų organizavimas.
Dalyviai
– vaikai
ir paaugliai iki 18 metų amžiaus.
- Gimnazijos projektas „Skaitau draugui“.
Vykdymo trukmė – 2020 m. spalis – 2021 m. gegužė.
Tikslas – ugdyti sąmoningą skaitytoją ir klausytoją.
Uždaviniai:
- Susipažinti ir pagal mokinių gebėjimus skaityti įvairias lietuvių liaudies ir autorines pasakas.
- Dalytis skaitymo patirtimi ir aktyviai išsakyti nuomonę apie perskaitytą tekstą.
- Tobulinti savo skaitymo ir klausymo gebėjimus.
- Patirti skaitymo naudą ir teikiamą džiaugsmą, malonumą.
Dalyviai – priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai ir 1-4 klasių mokiniai.
- „Transparency International“ Lietuvos skyriaus kartu su Europos Komisijos atstovybe Lietuvoje projektas„Dalyvaujamasis biudžetas mokyklose“.
Dalyvaujamasis biudžetas – tai pasaulyje paplitęs moksleivių ir mokyklos bendruomenės bendradarbiavimo modelis, kai moksleiviams leidžiama dalyvauti ir prisidėti sprendžiant dėl dalies mokyklos biudžeto lėšų panaudojimo.
Pradžia – 2021 m. vasario – gegužės mėnesiais.
Tikslas – įgyvendinti dalyvaujamąjį biudžetą Kalvelių „Aušros“ gimnazijoje, kuris taptų dar vienu geruoju pavyzdžiu Lietuvoje, kai visi gimnazijos moksleiviai yra įtraukiami į viešųjų sprendimų priėmimą gimnazijoje ir prisideda prie gimnazijos biudžeto dalies paskirstymo.
Dalyviai – 5-8, I-IV gimnazijos klasių moksleiviai.