Projektai 2024-2025 m. m.

  • eTwinning projektas“ Let’s exchange our cultures!“ („Keiskimės savo kultūra!“).

Vykdymo trukmė –  2024 lapkritis – 2025 m. birželis

Tikslas – siekiama, kad mokiniai susipažintų su skirtingų šalių Kalėdų ir Velykų tradicijomis.

Uždaviniai:

1. Pristatyti savo šalies ir susipažinti su kitų šalių Kalėdų ir Velykų tradicijomis.

2. Vartoti ir lavinti savo gimtosios ir anglų kalbos įgūdžius.

3. Pagaminti kalėdinius bei velykinius atvirukus ir išsiųsti juos kitų šalių mokiniams.

4. Tobulinti IKT įgūdžius.

Dalyviai – 3 ir 4 klasių mokiniai, pradinio ugdymo mokytojos Ana Kairienė ir Jolanta Pašutienė. Partneriai: mokiniai ir mokytojai iš Lenkijos, Graikijos, Rumunijos, Italijos, Turkijos, Čekijos, Ispanijos, Suomijos.

  • Respublikinis kultūros projektas, skatinantis tautinių mažumų kultūrų plėtotę „Talentas tautybės neklausia“.

Vykdymo trukmė – 2025 m. sausis – birželis

Tikslai:

  1. Skatinti tarpkultūrinį dialogą tarp Lietuvos mokyklų lietuvių ir lenkų dėstomomis kalbomis bei lietuvių ir lenkų (tautinės mažumos) bendruomenių.
  2. Stiprinti mokinių kultūrinį ir literatūrinį supratimą, remiantis Adomo Mickevičiaus biografija ir kūryba.

Uždaviniai:

  1. Tęsti ir plėtoti pažintį su lenkų kultūros istorija.
  2. Rinkti ir kaupti informaciją apie lenkų kalba kūrusio poeto Adomo Mickevičiaus gyvenimą ir kūrybą, aplankant su Adomu Mickevičiumi susijusius objektus Vilniuje.
  3. Užmegzti ryšį su Vilniaus r. Kalvelių Stanislavo Moniuškos gimnazija.
  4. Stiprinti ryšį su Vilniaus r. Pakenės Česlovo Milošo pagrindine mokykla, Vilniaus r. Šumsko pagrindine mokykla ir VRSCB Kalvelių struktūriniu padaliniu.
  5. Dalyvaujant Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešosios bibliotekos organizuojamoje edukacijoje „Tapk kompozitoriumi“ sukurti Adomo Mickevičiaus kūrinių muzikinį foną.
  6. Įvertinti lenkų kūrėjo kūrybinį originalumą stebint spektaklį.
  7. Naudojant DI sukurti A. Mickevičiaus kūrinių iliustracijas.
  8. Kartu su projekto partneriais organizuoti kultūrinę popietę „Talentas tautybės neklausia“ Vilniaus r. Kalvelių „Aušros“ gimnazijoje.

Dalyviai – 5-8, I-IV G kl. mokiniai.

Partneriai: Vilniaus r. Kalvelių Stanislavo Moniuškos gimnazija,  Pakenės Česlovo Milošo pagrindinė mokykla,  Šumsko pagrindinė mokykla ir VRSCB Kalvelių struktūrinis padalinys.

  • Vilniaus r. projektas „Dalyvaujamasis biudžetas mokyklose“.

Vykdymo trukmė –  2024-2025 m. m.

Tikslas – įgyvendinti dalyvaujamąjį biudžetą Kalvelių „Aušros“ gimnazijoje, kuris taptų dar vienu geruoju pavyzdžiu Lietuvoje, kai visi gimnazijos moksleiviai yra įtraukiami į viešųjų sprendimų priėmimą gimnazijoje ir prisideda prie gimnazijos biudžeto dalies paskirstymo.

Dalyviai – 3-8, I-IV G kl. mokiniai.

  • Tarpgimnazinis projektas „Dvi mokyklos – viena draugystė“

Vykdymo trukmė –  2025 m. kovas – gegužė

Tikslas – siekiama, kad mokiniai susipažintų ir pradėtų bendrauti su bendraamžiais iš bendradarbiaujančios gimnazijos.

Uždaviniai:

1. Pristatyti savo mokyklą, save ir susipažinti su kitos mokyklos bendraamžiais.

2. Vartoti ir lavinti lietuvių kalbos įgūdžius.

3. Parašyti laišką draugui iš kitos mokyklos.

4. Pagaminti velykinius atvirukus ir išsiųsti juos bendradarbiaujančios gimnazijos 3 klasės mokiniams.

4. Tobulinti IKT įgūdžius.

Dalyviai – Vilniaus r. Kalvelių „Aušros“ gimnazijos 3 klasės mokiniai ir mokytoja Ana Kairienė. Partneriai: Vilniaus r. Rudaminos „Ryto“ gimnazijos 3 klasės mokiniai ir mokytojai Roberta Seniutienė.

  • Gimnazijos projektas „Kalbėk, kurk ir domėkis“.

Vykdymo trukmė –  2024 m. rugsėjo 23-26 d.

Tikslas –  skatinti mokinius domėtis Europos kalbų ir kultūrų įvairove; motyvuoti bendruomenę mokytis daugiau kalbų bet kuriame amžiuje; ugdyti pagarbą visoms Europos, regionų ir tautinių mažumų kalboms.

Uždaviniai –  skatinti mokinių norą pažinti kuo daugiau Europos šalių bei jų kalbas; skatinti mokinius pažinti daugiau kalbų ir taip ugdyti tarpkultūrinio bendradarbiavimo ir supratimo gebėjimus; skatinti mokinių susidomėjimą mokslu bei ugdyti  problemų sprendimo, tyrinėjimo, mokėjimo mokytis kompetencijas.

Dalyviai – 1-4, 5-8, I-IV G kl. mokiniai.  

  • Gimnazijos  projektas „Žodis virsta vaizdu“.

Vykdymo trukmė – rugsėjo 16-26 d.

Tikslas – populiarinti poezijos skaitymą,  lavinti asmens vaizduotę ir pasaulio suvokimą, ugdyti mokinių kūrybiškumą ir emocinį intelektą.

Uždavinys –  pasitelkiant savo literatūros žinias, dailės, muzikos ir kitus gabumus žodį paversti vaizdu, parengti ne ilgesnį kaip 5–7 min. pasirinkto eilėraščio vaizdo pristatymą.

Dalyviai – I G kl. mokiniai.

  • Tarpmokyklinis projektas ,,Lietuvių ir Lenkų liaudies meno simbolika“

Vykdymo trukmė –  2024 m. spalio 1 d – 2025 m gegužės 30 d.

Tikslas –puoselėti etninės kultūros tęstinumą per liaudies kūrybos turtus.

Uždaviniai –supažindinti su Lietuvos ir Lenkijos liaudies raštų ir ornamentų simbolika; pažinti, suprasti ir analizuoti ornamentų simbolinę kalbą; naudoti įvairių tautinių raštų ir jų elementų antspaudus, kurti savo raštus ir ornamentus; stiprinti ugdytinių tarpmokyklinius ryšius puoselėjant etninės kultūros tęstinumą.

Dalyviai –Vilniaus r. Kalvelių ,,Aušros“ ir Vilniaus r. Kalvelių Stanislavo Moniuškos gimnazijų 5-8 ir I-II G klasių mokiniai.

  • Gimnazijos projektas „Pyragų diena“.

Vykdymo trukmė –  2024-11-06

Tikslas ir uždaviniai: padėti tiems, kam pagalbos ir paramos šiuo metu labai reikia –  organizacijos „Gelbėkit vaikus“ globojamiems vaikams.

 Dalyviai –  Kalvelių „Aušros“ gimnazijos bendruomenė.

  • Gimnazijos projektas „Skaitau draugui“.

Vykdymo trukmė –  2024-2025 m. m.

Tikslas – ugdyti sąmoningą skaitytoją ir klausytoją.

Uždaviniai – pagal mokinių gebėjimus skaityti lietuvių ir užsienio autorių knygas; dalytis skaitymo patirtimi ir aktyviai išsakyti nuomonę apie perskaitytą tekstą; tobulinti savo skaitymo ir klausymo gebėjimus; patirti skaitymo naudą ir teikiamą džiaugsmą, malonumą.

Dalyviai – 1-4 klasių mokiniai, priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai.

  • Gimnazijos projektas „Taisyklių labirintai“.

Vykdymo trukmė –  2025 m. sausio-birželio mėn.

Tikslas – gilinti lietuvių kalbos rašybos ir skyrybos žinias.

Uždaviniai – parengti skaitmeninę priemonę, padedančią nustatyti, kas skiriama skyrybos ženklais; sudaryti taisyklingai parašytų žodžių labirintus; sukurti vaizdo įrašą.

Dalyviai –  II G klasės mokiniai.

  • Gimnazijos projektas „Home remedies“.

Vykdymo trukmė –  2025 m. sausio 28 d. – vasario 6 d.

Tikslai:

  1. Išmokyti mokinius tyrinėti ir pristatyti naminius vaistus, naudojant anglų kalbą.
  2. Skatinti kūrybiškumą ir gebėjimą pristatyti informaciją tiek raštu, tiek žodžiu.
  3. Suteikti mokiniams žinių apie natūralias gydymo priemones ir jų naudojimą.
  4. Plėtoti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, dirbant grupėse arba individualiai.

Uždaviniai:

  1. Parengti ir pristatyti tris naminius vaistus, apibūdinant jų sudėtį, paruošimo būdą ir vartojimo instrukcijas.
  2. Paaiškinti, kaip kiekvienas vaistas veikia ir kokias problemas jis gali padėti spręsti.
  3. Parengti prezentaciją arba plakatą, aiškiai ir patraukliai perteikiant informaciją.
  4. Pristatyti savo darbo rezultatus klasėje, atsakyti į klausimus ir diskutuoti su kitais mokiniais apie pristatytus vaistus.

Šis projektas skatins mokinius tyrinėti ir dalintis žiniomis apie natūralius būdus gydytis, taip pat padės gerinti jų kalbos įgūdžius ir pasitikėjimą viešu kalbėjimu.

Dalyviai –  6 klasės mokiniai.

Atnaujinta: 2025-03-13