
Sausio 9 d. 7 klasėje vyko integruota istorijos ir fizinio ugdymo pamoka „Olimpinės žaidynės senovės Graikijoje“, kurią vedė fizinio ugdymo mokytoja metodininkė Roma Graužinytė bei istorijos mokytoja metodininkė Edita Burvytė. Pamokos tikslas ir uždaviniai – susipažinti su olimpinių žaidynių istorija ir tradicijomis, formuoti motyvaciją dalyvauti olimpiniame sąjūdyje, domėtis juo, sportuoti, ugdyti bendradarbiavimo ir komunikacijos bei kūrybinius gebėjimus. Pirmoje pamokos dalyje buvo organizuotas protų mūšis – mokiniai pasitikrino žinias apie olimpinių žaidynių istoriją: jų tradicijas, simbolius, paveldą. Antroji pamokos dalis vyko sporto salėje. Mokiniai aptarė olimpines vertybes, garbingos kovos, kilnaus elgesio principus, mokėsi pasigaminti senovės Graikijos drabužį chitoną, atliko Olimpijos žaidynių dalyvių priesaiką ir varžėsi antikinėse olimpinėse rungtyse. Nugalėtojai pasipuošė lauro lapų vainikais.
Žinoma, pasiruošti tokiai pamokai – dvigubai didesnis darbas, bet rezultato prasme – trigubai naudingesnis – integruotos pamokos suteikia daug gerų emocijų, o mokomoji medžiaga vaikams tampa daug įdomesnė, suprantamesnė, be to, mokytojai skatinami kūrybiškai mąstyti ir kartu kitaip pažvelgti į pamokos temos aiškinimą.