Integruotas projektas „Mokytojas: profesija ar pašaukimas?“

Mokytojo profesija viena iš labiausiai vertinamų žmonijos istorijoje, nes jaunimo ugdymas visais laikais buvo nelengvas, tačiau labai svarbus. Norėdami, kad mokiniai pajustų „mokytojavimo skonį“, Kalvelių „Aušros“ gimnazijoje organizavome integruotą projektą „Mokytojas: profesija ar pašaukimas?“

Per visas pamokas mokytojai suteikė galimybę vaikams būti mokytojais, padėjo, patarė, skatino vaikus pasitikėti savimi ir būti kūrybiškus. Lietuvių kalbos pamokose mokiniai  rašė laišką mylimai mokytojai, ėmė interviu apie mokytojų, kai jie buvo vaikai, nuotykius mokykloje. Per anglų kalbos pamokas diskutuota apie šiuolaikinį mokytoją, per rusų  kalbos pamokas aptartas  ,,Образ учительства в исскустве“. Technologijų pamokose mokiniai darė atvirukus mokytojams, per istorijos pamokas kalbėjosi apie mokytojo vaidmenį istorijoje, dailės pamokose kūrė plakatą ,,Mokytojo profesija yra nuostabi“, per matematikos pamokas atliko statistinių skaičiavimų, muzikos pamokose parengė muzikinį sveikinimą mokytojams  ,,Dovanoju tau dainas“. Savanorių klubas organizavo  mokytojų fotosesiją: parinko netikėtą įvaizdį, tinkamą aplinką, skatino drąsiai pozuoti.

Dalyvaudami projekte kūrėme glaudesnį mokytojų ir mokinių ryšį, skatinome mokinius pažinti savo stipriąsias asmenybės puses, formavome kūrybinių idėjų, viešo pasisakymo įgūdžius. Vykdoma veikla neprailgo, buvo smagi ir naudinga.